Privata fastighetsägare strävar efter att vara det självklara valet för sina boende genom hög service och ett starkt kundfokus. Med Avy kan de bättre hantera utmaningar med att effektivisera förvaltning, förbättra boendeservice och skapa nya intäkter. Samtidigt får de en plattform som stärker relationen med sina hyresgäster och gör sitt boenderbjudande mer konkurrenkraftigt och lönsamt.
färre ärenden till kundtjänst
nedladdningar vid inflytt
En tydlig uppstart säkerställer en smidig process. Vi går igenom projektets omfattning, målsättningar och resurser, samt definierar roller och ansvar för en effektiv implementation.
Vi konfigurerar plattformen, anpassar design och säkerställer en smidig integration med befintliga system. Samtidigt etablerar vi ett effektivt arbetssätt som gör det enkelt att maximera värdet i kundens organisation.
Kommunikation är nyckeln till en lyckad lansering. Vi stödjer med kommunikationsmaterial, kanalval och internutbildning för att säkerställa hög anslutningsgrad, engagemang och ett smidigt införande.
Efter utrullningen fortsätter vi vårt partnerskap. Genom uppföljning, datadrivna insikter och optimering stärker vi kundengagemanget, driver konvertering av tjänster och ser till att plattformen skapar långsiktigt värde.