Kunder

På Avy arbetar vi främst med tre typer av kundgrupper: privata fastighetsägare, allmännyttiga bostadsbolag och fastighetsförvaltare. Varje kundgrupp har unika behov men delar målet att skapa en bättre boendeupplevelse, effektivare förvaltning och framtidssäkra sin verksamhet genom digitalisering.

Lyssna på dinabranschkollegor

"Avy har en etablerad och enkel produkt som matchar vår nuvarande uppsättning överraskande bra. Vi ser även att Avys planer framöver ligger i linje med hur vi idag ser att vi vill utveckla kundresan hos oss."

Christoffer Greijer
IT- och digitaliseringsansvarig, Enköpings Hyresbostäder

"Vi vill tillgodose våra kunders behov och önskemål nu och i framtiden".

Avy är en skarp digital partner som levererar i tid och är mycket lyhörda för feedback.

Carl-Fredrik Grönhagen
VD på Mannersons Fastigheter

"Skarp digital partner som levererar i tid"

Vi vill undvika att nycklar och portkoder kommer på avvägar, både för att förhindra obehörig access och för att ha bättre kontroll över systemen.

Oskar Gustafsson
Slättös förvaltningsavdelning

Automatiserat nyckelhanteringen vid in- och utflyttning

En digital kundresa passar vår målgrupp och är nyckeln till att effektivisera vårt arbete och nå våra ekonomiska mål i bolaget.

Samira Mchaiter
Förvaltningschef på SBS

92%

nedladdningar

Vi kan erbjuda en ny nivå av service och en plattform som skapar mervärde för slutkunden. Plattformen förenklar och optimerar även processer i vår egen verksamhet

David Gutierrez
Affärsutvecklingschef på Fastighetsägarna Service

50%

Betalar hyran digitalt

implementation

Vi hjälper er i varje steg på vägen

Mattias Labraaten, Head of Customer Success
Mattias Labraaten
Head of customer success
01

Projektuppstart

En tydlig uppstart är en förutsättning för en enkel och smidig process. Här går vi igenom projektets omfattning, målsättning och resursallokering.

02

Planering och genomförande

Vi definierar design för varumärkesanpassning, konfigurerar vår lösning och verifierar och testar alla integrationer till övriga system.

03

Utrullning

Kommunikationen kickstartar utrullningen, där boende får ladda ned sin app och börja använda funktionerna. Vi bistår med kommunikationsmaterial, kanalval och internutbildning i vårt verktyg.

04

Löpande samarbete

Det slutar inte här. Efter utrullningen fortsätter vi som din digitala partner, med fokus på kundengagemang, konvertering och kontinuerliga förbättringar för bästa resultat och kundnöjdhet.