På Avy arbetar vi främst med tre typer av kundgrupper: privata fastighetsägare, allmännyttiga bostadsbolag och fastighetsförvaltare. Varje kundgrupp har unika behov men delar målet att skapa en bättre boendeupplevelse, effektivare förvaltning och framtidssäkra sin verksamhet genom digitalisering.
"Vi vill tillgodose våra kunders behov och önskemål nu och i framtiden".
"Skarp digital partner som levererar i tid"
Automatiserat nyckelhanteringen vid in- och utflyttning
nedladdningar
Betalar hyran digitalt
En tydlig uppstart är en förutsättning för en enkel och smidig process. Här går vi igenom projektets omfattning, målsättning och resursallokering.
Vi definierar design för varumärkesanpassning, konfigurerar vår lösning och verifierar och testar alla integrationer till övriga system.
Kommunikationen kickstartar utrullningen, där boende får ladda ned sin app och börja använda funktionerna. Vi bistår med kommunikationsmaterial, kanalval och internutbildning i vårt verktyg.
Det slutar inte här. Efter utrullningen fortsätter vi som din digitala partner, med fokus på kundengagemang, konvertering och kontinuerliga förbättringar för bästa resultat och kundnöjdhet.