Copilot Davy

En Copilot utvecklad för fastighetsbranschen

Med generativ AI tar Davy er kundservice till nästa nivå. Den ger snabbare svar, minskar arbetsbördan för medarbetare och hanterar komplexa ärenden med hög kvalitet. Davy är en pålitlig partner som förbättrar boendeupplevelsen och effektiviserar fastighetsförvaltningen.

Exempel på en chat-dialog mellan en boende och Copilot Davy

Framtidens kundservice i fastighetsbranschen

Bättre serviceupplevelse

Erbjud personlig service dygnet runt, anpassat efter varje boendes behov och språk. Med Davy sker nära hälften av alla konversationer med boende utanför kontorstid, vilket gör att de boende får hjälp när det passar dem på dygnet.

Färre kundärenden

Låt Davy automatiskt hantera vanliga frågor och slussa vidare mer komplexa ärenden, till exempel bredbandsproblem direkt till leverantören. Detta minskar belastningen på den egna kundsupporten.

Ökad kvalité i serviceanmälningar

Med funktioner som bildtolkning och automatisk informationsinsamling skapar Davy kompletta serviceanmälningar direkt i kundens egna system, vilket säkerställer snabb och korrekt hantering.

Funktioner

Skräddarsydd AI för en bättre boenderesa

Anpassad persona och tonalitet

Med en anpassad persona och tonalitet kan Davy återspegla ert varumärke. Kommunikationen kan skräddarsys för att återspegla ert varumärkes tonalitet och stil, vilket skapar långsiktigt förtroende.

Två olika chatdialog-rutor med olika avatarer och färger

Utvecklad för fastighetsbranschen

Davy är särskilt utvecklad för fastighetsbranschen och boenderesan. Den är expert på branschens språk och terminologi, vet de vanligaste frågorna från boende, och är sömlöst integrerad med ledande fastighetssystem.

Chatdialog med fastighetsbranschens terminologi

Skräddarsydd Kunskapsdatabas

Davys kunskapsdatabas är unik för varje fastighetsbolag och ger de boende relevant och personlig service. Samtidigt uppfyller Davy GDPR-krav och garanterar säker hantering av personuppgifter.

Dekorativbild på en databas

Service på valfritt språk

Davy kan kommunicera på världens alla språk, vilket gör det enklare än någonsin att skapa en inkluderande och personlig dialog med boende. Davy svarar alltid på det språk som användaren väljer.

Chatdialog på olika språk

Smarta Agenter som gör jobbet

Skapa egna agenter som automatiserar delar av kundresan, såsom att samla information för en serviceanmälan eller underlätta inflyttning och därigenom en bättre boendeupplevelse.

Chatdialog
Ladda ned produktblad
VÄRDESKAPANDE

Konkreta resultat med Davy

61%

av frågorna hanteras helt automatiskt, vilket frigör resurser och förbättrar effektiviteten

72%

av hyresgästerna är mycket nöjda med Davys svar

“De har på kort tid bidragit till att utveckla vår kundplattform med hjälp av AI samt förbättrat vår digitala kommunikation... ”
Susanne Wallsten
IT- och Säkerhetschef, SGS Studentbostäder

Redo för Boendeplattformen? Vi berättar gärna mer.

Boka demo
Boendeplattformens Översiktssida visas i en laptop, tablet och mobil