Med generativ AI tar Davy er kundservice till nästa nivå. Den ger snabbare svar, minskar arbetsbördan för medarbetare och hanterar komplexa ärenden med hög kvalitet. Davy är en pålitlig partner som förbättrar boendeupplevelsen och effektiviserar fastighetsförvaltningen.
Erbjud personlig service dygnet runt, anpassat efter varje boendes behov och språk. Med Davy sker nära hälften av alla konversationer med boende utanför kontorstid, vilket gör att de boende får hjälp när det passar dem på dygnet.
Låt Davy automatiskt hantera vanliga frågor och slussa vidare mer komplexa ärenden, till exempel bredbandsproblem direkt till leverantören. Detta minskar belastningen på den egna kundsupporten.
Med funktioner som bildtolkning och automatisk informationsinsamling skapar Davy kompletta serviceanmälningar direkt i kundens egna system, vilket säkerställer snabb och korrekt hantering.
av frågorna hanteras helt automatiskt, vilket frigör resurser och förbättrar effektiviteten
av hyresgästerna är mycket nöjda med Davys svar