Avy Boendeplattform hanterar kundgränssnittet i kritiska förvaltningsprocesser. Den effektiviserar serviceåtgärder, minskar arbetsbelastningen och förbättrar kommunikationen med de boende. Från hyresbetalning och ärendehantering till in- och utflyttning – allt hanteras smidigt på ett ställe – vilket sparar tid, pengar och resurser.
Hantera serviceanmälningar och ärenden precis som de boende förväntar sig. Självbetjäning, flerspråksstöd och snabb återkoppling skapar en friktionsfri upplevelse. Resultatet? Nöjdare boende, färre ärenden och högre kvalitet på de ärenden som behöver hanteras manuellt.
Låt boende betala hyran och andra fakturor med ett klick, när och var det passar dem. Denna enkla lösning minskar administrationen, sänker kostnader och bidrar till en smidigare boendeupplevelse.
Hjälp boende att navigera genom hela flyttprocessen med en digital guide. Före, under och efter flytten – allt hanteras på ett ställe. Detta underlättar för både uthyrning och support, samtidigt som det höjer upplevelsen av boendet.
högre kvalitet på inkommande ärenden tack vare en automatiserad process
lägre administrativa kostnader genom digitalisering av förvaltningsprocesser