Privata fastighetsägare

Privata fastighetsägare strävar efter att vara det självklara valet för sina boende genom hög service och ett starkt kundfokus. Med Avy kan de bättre hantera utmaningar med att effektivisera förvaltning, förbättra boendeservice och skapa nya intäkter. Samtidigt får de en plattform som stärker relationen med sina hyresgäster och gör sitt boenderbjudande mer konkurrenkraftigt och lönsamt.

Populära funktioner för

Privata fastighetsägare

Bokning

Med bokningsmotorn kan boende enkelt boka gemensamma resurser, som tvättstuga, grill och gästlägenhet. Plattformen är kompatibel med ledande bokningssystem för sömlös integration.

Ärendehantering

Plattformen minskar kundärenden, höjer kvaliteten på inkommande ärenden och förbättrar återkopplingen till boende. Med AI-stöd för självbetjäning och chatt blir ärendehanteringen både effektiv och kundvänlig.

In- och utflyttningstjänst

Gör in- och utflytten smidig med vår digitala guide. Säkerställ att viktig information om hyresbetalning, hemförsäkring, flyttstädning och mycket mer når ut i tid – allt i en automatiserad process som sparar tid.

Avy Marketplace

Avy Marketplace gör tjänster som hemförsäkring, el och internet lättillgängliga under boenderesan. Med färdigförhandlade lösningar och fullt stöd från Avy kan ni enkelt erbjuda de boende denna service från dag ett.

Service som uppskattas och når ut

73%
Genomsnittligt användarengagemang
65%
Betalar via boendeappen
88%
Laddar ner appen vid inlyttning
42%
Beställer någon typ av boendetjänst
Andra fastighetsbolag med Avy
Kundcase

Lyssna på din
branchkollega

65%

färre ärenden till kundtjänst

92%

nedladdningar vid inflytt

“Vi hade redan mycket information i vårt e-bibliotek, men när Davy kunde ge studenterna svar direkt blev resultatet otroligt positivt..."
Samira Mchaiter
Förvaltningschef
implementation

Vi hjälper er i varje steg på vägen

Mattias Labraaten, Head of Customer Success
Mattias Labraaten
Head of customer success
01

Projektuppstart

En tydlig uppstart säkerställer en smidig process. Vi går igenom projektets omfattning, målsättningar och resurser, samt definierar roller och ansvar för en effektiv implementation.

02

Planering och genomförande

Vi konfigurerar plattformen, anpassar design och säkerställer en smidig integration med befintliga system. Samtidigt etablerar vi ett effektivt arbetssätt som gör det enkelt att maximera värdet i kundens organisation.

03

Utrullning

Kommunikation är nyckeln till en lyckad lansering. Vi stödjer med kommunikationsmaterial, kanalval och internutbildning för att säkerställa hög anslutningsgrad, engagemang och ett smidigt införande.

04

Löpande samarbete

Efter utrullningen fortsätter vi vårt partnerskap. Genom uppföljning, datadrivna insikter och optimering stärker vi kundengagemanget, driver konvertering av tjänster och ser till att plattformen skapar långsiktigt värde.

Redo för Boendeplattformen? Vi berättar gärna mer.

Boka demo
Boendeplattformens Översiktssida visas i en laptop, tablet och mobil